субота, 25. април 2020.

Robert Miles - Dreamland

Dreamland je definitivno jedan od albuma koji je obeležio moje muzičko odrastanje.
Robetr Miles, sjajni italijanski producent i DJ, klavirski virtuoz, smatra se začetnikom novog muzičkog pravca - dream house.
U njegovoj muzici sve deluje kao san, sa emotivnim sekvencama i divnim klavirskim deonicama.
Moj prvi susret sa njim je bio 1994. godine.
Sedeo sam u našem yugu, na parkingu buvljaka, čekajući majku koja izašla u nabavku za naš skromni STR.
Kako me je tada zanimala elektronska muzika, koju je tada na radiju bilo teško čuti, uhvatio sam stanicu gde se puštala dobra house muzika (nedugo zatim kreće Integra i Yu radio, Fraktal i radio Politika, Banjan i radio Roda, Noismaker i radio Inđija). Dan danas ne znam koja je to stanica.
I onda čujem početak koji nikad neću zaboraviti - počinje Children.
Kakva je to vanzemaljska stvar bila. Ostavila me je bez daha i uputila na istraživanje.
Kasnije je na MTV-ju postala planetarni hit i stvar za sva vremena.
Priča se da je tada bila i himna Industrije, kluba u kom sam od 1995. muzički sazrevao.
Pored Children, ističu se i sjajne numere poput Fable, One&one, In my drems, Landscape.
Robert Miles je 2017. godine preminuo u 47. godini i ostavio iza sebe nasleđe za buduće generacije.

Нема коментара:

Постави коментар