субота, 29. децембар 2018.

Sasso negro 2005

Sasso negro je etiketa koje više nema.
Sam naziv mi je gotovo uvek nabacivao osmeh na lice- Džasmin i Hakala, saso mange, saso čuda.
Imao sam priliku nekoliko puta se sretnem sa Sasso negrom i druženja su bila uvek zanimljiva, mada je  2008. bila poslednja godina koju sam video. Postojala je i Perla nera, dosta svetlija i laganija od Sasso negra, ali sa 14% alc. Perla nera kao kupaža sa negro amarom, dok je Sasso negro kupaža sa sandjovezeom.
Sasvim slučajno sam uočio jednu bocu Sasso negra na polici kako usamljeno stoji i doziva - uzmi me! Uzmem i pogledam godinu - 2005. Uzo!
Dekanter veoma retko koristim, ali ovog puta sam želeo da izvučem maksimum iz vina i pružim mu potpuni komfor. Čep dobar, boja tamna i postojana, bez naznaka preterane starosti. Miris zatvoren, zdrav. Puna dva sata dekantiranja.
Sasso negro je prodisdao. Svaka od sipanih čaša je počinjala notom hevi tosta, da bi se kasnije izgubila. Slede borovnica i crna višnja.
Ukus za prave ljubitelje finesa. Somot, saten, svila. Mekoća, postojanost.
Ako slučajno naiđete na neki usamljeni Sasso negro, slobodno ga testirajte.
Može dobro dobrim da vrati.







Нема коментара:

Постави коментар