субота, 14. фебруар 2015.

Gamay barrique 2010 Dajić

 Vinarija Dajić se nalazi u mestu Mihajlovac u blizini Negotina i zajedno sa Mataljem, Alglajom i Manastirom Bukovo čine udarni tandem iz ovog regiona. Game je sorta grožđa koja se u tom kraju uzgaja od davnina i vina od ove sorte su uglavnom voćna, lagana i pitka, dok Dajićev Game pobija te činjenice u smislu žestine. Do sada sam imao priliku da probam berbe 2006. i 2009. koje su bile sjajne i vođen pozitivnim utiscima predhodnika, reših da probam 2010.
 U neku ruku me je privukla jačina od 15,5% alkohola i bio sam spreman za jedno lepo putovanje. Po boji može da se zaključi da je vino staro pet godina, dok mirisi koji su se promaljali iz čaše nisu obećavali ništa specijalno. Blago voćno sa primesama lošeg domaćeg vina, a barika nigde.U ustima ljuto sa taninima koji su još prisutni, ali sa ukusom kiselog lošeg domaćeg vina. Barika njente! Druga, treća, četvrta čaša-katastrofa! Ne može se reći da je vino puklo,nego da ne poseduje kvalitet koji je potreban da bi se flaširalo. Užas! Loše domaće kiselo vino!
 Ovo je sigurno najlošije vino koje sam u poslednjih godina probao i stvarno je sramota šta se prodaje za 800 dinara. Koliko god sam se trudio da nađem nešto pozitvno, jednostavo toga nema. Zadnjih pet vina koje sam probao sa polica marketa i vinoteka su bile dve korkize i jedan treš. Šta je to počelo da se dešava?

Нема коментара:

Постави коментар