недеља, 25. јануар 2015.

2718 Duboković Hvar

 U startu mi se dopao naziv i dizajn etikete i jednostavno sam morao ovo vino da probam. Posle potrage u vezi sa značenjem misterioznog broja, dobije se da svaki dan na Hvaru sunce sija 7 sati i 45 minuta 365 dana u godini :) Na etiketi ne piše od koje je sorte vino, ali zna se da je sačinjeno od autohtone sorte Plavac Mali. O Plavcu sam čuo puno priča, neki su ga uzdizali, neki govorili da od njega nikada dobro vino i evo prilike da još neko nešto kaže na tu temu.
Boca je otvorena sat vremena ranije i dok sam očekivao da će boja vina biti skoro crna, iz boce je potekla rubin crvena tečnost koja je dosta prozirna i u čaši živahna. Na mirisu povišene kiseline i alkohol koji pomalo iskače, arome džema od šljiva koji je malo kiseliji i povremeno se provuče miris suve šljive. U ustima ljutkasto sa lepim taninima koji su osetni i ukusom koji prati miris. Zanimljivo je da ukus cele boce od početka do kraja bio isti. Kao da si uzeo lenjir i povukao liniju. Ravno!
Ova zadnja osobina bi mogla biti bolja, ali sva vina sa džemastim aroma mi se dopadaju i ovakav ukus vina može da se poredi sa Zinfandelom sa kojim je veoma bliskoj povezanosti sa Plavcem, koji se uzgaja u Americi i koji je takođe šljivast i džemast kao Plavac Mali. Sigurno ću ga još probati u nekoj barik verziji. Nego, kada ćemo da džeemujemo?


Нема коментара:

Постави коментар